Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Με καλούπια κάνεις θαύματα!

Και όντως έτσι είναι! Διότι να μου πεις να σχεδιάσω μια ευθεία γραμμή, κύκλος θα μου βγει. Στην ζωγραφική είμαι άσχετη, στο σχέδιο άστα να πάνε, γενικά πάσχω. Γι' αυτό και πριν από δύο εβδομάδες προσπαθούσα να φτιάξω με πολυμερικό πηλό FIMΟ σκουλαρίκια κρουασάν και όποτε έπιανα τον πηλό και έκανα προσπάθειες να βγάλω το σωστό κρουασανίστικο (ωραία λέξη έφτιαξα!) σχήμα, τόταλ αποτυχία. Έμοιαζε το κρουασάν σαν κουτσός πειρατής, δηλ το ένα "ποδαράκι" του κρουασάν μας βγήκε κουτσό. Κι έτσι είπα για κάποια σχήματα που θέλουν πολύ δουλειά να προμηθευτώ μικρά καλουπάκια ώστε να παίρνει ο πηλός το αρχικό σχήμα κι εγώ μετά να κάνω πρόσθετα πράγματα να φαίνεται καλύτερο. Έβαλα λοιπόν τα μικρά καλούπια για δουλειά και έφτιαξα σκουλαρίκια. Το ένα ήταν πράσινο μήλο που το είχα ξανακάνει, ήταν παραγγελία μιας φίλης μου που της άρεσε το άλλο μήλο που έκανα και μετά ένα ζευγάρι μπισκότα σοκολάτας τετράγωνα με γέμιση κρέμας και cupcakes με γλάσο κρέμας - φράουλας και με μια φέτα πορτοκάλι, το οποίο το φοράω. Την φέτα πορτοκάλι την αγόρασα μαζί με τα καλουπάκια γιατί ακόμα δεν έχω δοκιμάσει να κάνω μόνη μου canes με φρούτα από πηλό FIMO, μέσα στις γιορτές θα δοκιμάσω να κάνω να δω πώς τα πάω.
Περισσότερες φωτογραφίες από τις προχτεσινές δημιουργίες μου εδώ.
Το καλούπι το τετράγωνο για το μπισκότο βόλεψε πάρα πολύ και εγώ απλά έδωσα έμφαση στις τρυπούλες ενώ στα cupcakes το καλούπι για το κεκάκι ήταν ό,τι έπρεπε. Βοηθάει καλύτερα στο να έχουν όλα ένα πιο σωστά σμιλεμένο σχήμα ώστε να είναι πιο εμφανισιακά και όμορφα τα σκουλαρίκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου