Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Σοκολατοφραουλοκεκάκι!

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
ΜΙΑΜ!
Χτες βράδυ έκανα άλλη μία προσπάθεια με τον πολυμερικό πηλό και η φαντασία μου με οδήγησε στο κέικ. Επειδή όμως δεν μου έχει έρθει ακόμα ο λευκός πηλός όπως και κάποια άλλα χρώματα, αρκέστηκα πάλι στο σκούρο της καραμέλας και στο σκούρο φούξια. Έτσι έγινε ένα κέικ σοκολάτας με γέμιση φράουλας και γλάσσο φράουλας και από πάνω ένα σοκολατένιο τριαντάφυλλο με δύο σοκολατένια φύλλα....Τώρα ο Θεός να το κάνει κέικ αλλά whatever.
Εκεί που χάρηκα η καψερή με το δημιούργημά μου και παίρνω τις φωτογραφίες με το κέικ ολόκληρο, πιάνω το κοπίδι να κόψω δύο φέτες και την πρώτη την έκανα λες και με τραβάγανε να φύγω όσο έκοβα. Τόσο στραβή φέτα κέικ δεν έχω ξαναδεί. Άσε που το κέικ τώρα μοιάζει λες και γέρνει, σαν το Black Rock στην σειρά LOST (I LOVE LOST). Αλλά καλό βγήκε, άσχετα με το ότι γέρνει. Έκανα και την "σοκολάτα" να έχει υφή κέικ με την λεπίδα να "τσιμπάει" τον πηλό και έτοιμο. Το κέικ μου φαίνεται πως έγινε λίιιιιιιιιιγο μεγαλούτσικο και ίσως είναι κομματάκι βαρύ για κολιέ ενώ οι φέτες κέικ θα είναι μια χαρά για σκουλαρίκια. Και καλύτερα να κάνω την γέμιση κάπως πιο παχιά να φαίνεται πιο ωραία όταν βλέπεις το κομμένο κέικ. Περισσότερες φωτογραφίες εδώ
Οι φωτογραφίες  είναι από το Iphone 3gs μου και από την Olympus μηχανή μου, απ' το κινητό βγήκαν καλές από την μηχανή πορτοκαλίζουν...γκρρρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου