Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Γλυκομάνια!!

Μιαμ σλουρπ! Τώρα ένα γλυκάκι θα ήταν ό,τι πρέπει.Αλλά εφόσον δεν μπορώ να τα φάω, τουλάχιστον μπορώ να τα φτιάξω, να τα φωτογραφήσω και να το φορέσω. Και μιας και έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο αυτές τις μέρες, έφτιαξα αρκετά.

Λαχταριστή λεμονόπιτα με μαρένγκα, ταρτάκια σοκολάτας με φετούλες από φρούτα, μπισκότα σοκολάτας με παγωτό βανίλια και κομματάκια καρπουζιού (αργεί το καλοκαίρι;), ζεστά λαχταριστά κρουασάν περιχυμένα με σοκολάτα (πωπωπωπωπωπω), cupcakes μαύρης πικρής σοκολάτας με σαντιγύ σοκολάτας και sprinkles και cupcakes σε λιλά θήκη με σαντιγύ μυρωδάτης βανίλιας και κομματάκια καραμέλας και σοκολάτας.

Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ.

Τα κρουασάν μου βγάλανε την πίστη γιατί όσες φορές προσπαθούσα να βγάλω το σωστό σχήμα το ένα "ποδαράκι" μου έβγαινε κουτσό λες και ήταν πειρατικό κρουασάν.  Αλλά μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Και στην τεχνική είδα ότι το χέρι μου πάει καλύτερα και στην μίξη των χρωμάτων μου βγήκαν πιο καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου